Forum www.tpz.fora.pl Strona Główna
  FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Galerie   Rejestracja   Profil  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  Zaloguj 

Lakeville

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum www.tpz.fora.pl Strona Główna -> Taktyki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat
Autor Wiadomość
Lucius91
Administrator



Dołączył: 27 Lip 2012
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Czołgista

PostWysłany: Nie 19:50, 17 Mar 2013 Temat postu: Lakeville

Lakeville


Wyizolowana górska dolina (znana jako "kanion") na jednej stronie i miasteczko po drugiej pozwalają na kontakt z wrogiem przed zrobieniem ostatecznego ataku. Jezioro jest na środku mapy, jego brzegi mogą być użyte do wsparcia sojuszników z całkiem pokaźnej odległości.

Zielone kropki – HT, TD.
czerwone kropki – arta
czerwone obszary – główne centra walki
Zółte strzałki – główne kierunki ataku MT
Niebieskie strzałki - główne kierunki ataku HT


TAKTYKA

LT.
Najszybszą drogą do bazy wroga jest centralnie przejście (central pass) ale najbezpieczniejszą jest droga przez granice miasta i jeziora. Jest rzadko używana przez inne czołgi niż lekkie. Niektórzy mogą preferować podróż przez miasto ponieważ łatwiej jest się tam ukryć. Bardzo rzadko ktoś może pojechać przez górę stając się łatwym celem w wąskim przejściu. Możesz poświęcić jeden LT aby wykryć wrogów za górą i zorganizować atak w innym przypadku potyczka w przesmyku może trwać przez całą bitwę.

MT.
Średnie mają bardzo dużo możliwości. Mogą jechać gdzie tylko chcą. Ma sens jednak uczestniczyć w walkach w przesmyku górskim w wydłużających się bitwach. Możliwe jest również użycie MT jako substytut lekkich czołgów, które zorganizują natarcie.

HT.
Typowa strategia - główne siły jadą do miasta, 2 - 3 czołgi zostają z tyłu wspomagając walkę w przesmyku górskim. Podróż przez centralne przejście (central pass) jest bardzo okazjonalne, ale jeśli się zdarzy nie może być to najlepszy czołg czy też gracz. Lepszym pomysłem jest zostawić przejście i wspomóc graczy przy górze.

Niszczyciele
Najprostszym sposobem jest wspomaganie walk w przesmyku górskim. Obie strony góry mają bardzo dobre miejsca gdzie TD może strzelać. Jest tam mały cokół naprzeciwko respawnu nr 2. pokryte krzakami i skałami. Może się zdarzyć, że jakiś LT, który dojedzie na wzgórze będzie mógł cię podświetlić. Również, na początku meczu niszczyciele mogą otworzyć ogień do czołgów po drugiej stronie jeziora z krzaków na nabrzeżu. Te pozycje są również użyte aby ostrzelać część centralnego przejścia, krótko mówiąc, postawienie paru TDków na nabrzeżu pozwala łatwo przytrzymać wroga w centralnym przejściu.

Arta
Artyleria ma dwie główne miejsca, które może zająć : jedno bliżej bazy bazy, drugie przy przesmyku górskim. W drugim przypadku artyleria powinna wspomagać atakujący na przejściu. Bycie na tym miejscu pozwala na ostrzał miasteczka. Artyleria ma opcję przeniesienia się na inne miejsce podczas drugiej części bitwy, ponieważ góry bronią wrogie czołgi, które zostały w bazie.

Bazując na rezultatach bitew, punkt startowy numer I jest lepszy do obrony w przypadku ataku przez miasto. Numer 2 pozwala na łatwiejszą obronę kanionu.

źródło:http://forums.goharu.com
tłumaczenie własne


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Lucius91 dnia Nie 22:23, 17 Mar 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum www.tpz.fora.pl Strona Główna -> Taktyki Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1


Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB Š 2001, 2005 phpBB Group
Theme bLock created by JR9 for stylerbb.net
Regulamin