Lucius91
Administrator
Dołączył: 27 Lip 2012
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Czołgista
|
Wysłany: Pon 2:16, 18 Mar 2013 Temat postu: Piaszczysta rzeka |
|
Piaszczysta rzeka
Zielone kropki – ważne miejsca defensywy
Zółte kropki – miejsca skautowania.
Czerowne kropki – arta
Czerwone strefy – główne centra walki.
Zielone strzałki – kierunki skautowania
Zółte strzałki – kierunki ataku MT
Niebieskie strzałki – kierunki ataku HT.
Zielona pola - miejsca dla TD.
TAKTYKA :
LT:
Czołgi lekkie mają dużo wolności na tej mapie. Najlepszą opcją jest dotarcie do bazy wroga i znalezienie artylerii. Optymalną drogą aby to zrobić jest ścieżka przez wzgórza ze spawnu I i przez środek dla lekkich czołgów zaczynających z bazy II. Ewentualnie mogą się schować w kwadratach F4 i G6 i pasywnie świecić przeciwników.
MT:
Średnie głównie atakują przez wzgórza, kilka szybszych MT mogą z bazy I mogą dostać się do punktu startowego wroga bardzo szybko. MT zaczynające z punktu II powinny atakować przez pustynie ale powinno się tego dokonywać wyłącznie w grupach.
HT:
Taktyka zostaje taka sama niezależnie od której strony zaczynamy. HT powinny podzielić się na dwie grupy, z której jedna atakuje przez pustynie i centrum w międzyczasie gdy druga grupa atakuje wzgórza razem z MT. W walce na wzgórzach przygotuj się na długą wymianę ognia w stylu "peek-a-boo'"(tj. wychyl się, strzel, schowaj się)
TD:
Niszczyciele powinny zając defensywne pozycja na wzniesieniach przy bazie. Jeśli jesteś pewien zwycięstwa dodatkowa obrona w bazie nie jest potrzebna, więc możesz wspomóc sojuszników w mieście i na pustyni.
Arta:
Arta może strzelać z prawie każdego punktu na mapie. Nie ma sensu ruszać się za bardzo szukając lepszej pozycji. Artyleria jest bardzo ważna na tej mapie i może łatwo przesądzić o wyniku bitwy.
Nie atakuj bezmyślnie, skoordynuj ataki z ostrzałem sojuszniczej artylerii.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Lucius91 dnia Wto 14:02, 19 Mar 2013, w całości zmieniany 2 razy
|
|