Forum www.tpz.fora.pl Strona Główna
  FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Galerie   Rejestracja   Profil  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  Zaloguj 

El Haluf

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum www.tpz.fora.pl Strona Główna -> Taktyki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat
Autor Wiadomość
Lucius91
Administrator



Dołączył: 27 Lip 2012
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Czołgista

PostWysłany: Nie 13:57, 17 Mar 2013 Temat postu: El Haluf

El Haluf

Mapa jest podobna do “Piaszczystej rzeki”. obie bazy są zlokalizowane na górach, oddzielone wąwozem, z kanałem wyschniętego koryta rzeki na środku. Jest małe miasto i nabrzeże na północnym wschodzie. Trzecie neutralne wzgórze jest zlokalizowane na północnym zachodzie.



Zielone kropki – ciężkie i niszczyciele.
Zółte kropki - punkty skautowania.
Czerwone kropki - artyleria.
Czerwone miejsca – główne centra walki.
Zółte strzałki – kierunki ataku średnich czołgów
Niebieskie strzałki - kierunki ataku ciężkich czołgów.

TAKTYKA

LT.
Jak na Piaszczystej rzecze, MT na tej mapie mają dużo wolności
Wszystkie typy czołgów lekkich mogą użyć środka mapy aby dostać się do wzgórz wroga.
Przeciwnik będzie miał problemy z atakowanie tam, a przyjazne HT i TD będą mogły poćwiczyć strzelania do celów Wink
LT z dobrym zasięgiem widzenia (np. Chaffee), będą dobrze się czuć w kwadratach F5-F6. Z tej pozycji jest możliwe wyświetlenie wrogich TD i HT które chowają się na zboczach gór.
Szybsze i bardziej mobilne np T-50, T-50-2 mogą również skautować aktywnie w głównych miejscach poruszania się wrogiej drużyny.

TD.
Główny cel - obrona bazy i każdej ścieżki wiodącej do niej. Niszczyciele rzadko opuszczają bazę, dołączają do głównych sił natarcia tylko w końcowej fazie walki.

MT.
MT skauty: tak samo jak LT.
MT atakujące: główne miejsca walki - nabrzeże i miasto. Kiedy nabrzeże jest zdobyte i wioska wyczyszczona MT powinny atakować bazę wroga przez kwadraty J6-J7 i F8-G9. Czasami mogą do nich dołączyć szybsze HT np. IS7,IS3,AMX.

HT.
HT często spotykają się na północno-wschodnim wzgórzu.l. Jednakże jeśli drużyna z pierwszego punktu startowego gra pasywnie, cała walka odbywa się na ich terytorium, w kwadratach C1-D1. Część HT powinna bronić bazy w centrum oraz w południowo-wschodnich przejściach

Arta.
Arta powinna zająć jak najlepsze miejsca, które uważają za dobre, ale jest pare miejsc zaznaczonych na mapie. Z tych punktów (H9 i K6) można łatwo strzelać w północno-zachodnie wzgórze.

El Haluff jest całkiem oryginalną mapą, ale trzeba wspomnieć, że rozpatrujemy jako pierwszy respawn najlepszy do ataku a drugi jako najlepszy do obrony.
Rush jest mało popularny, ponieważ obie drużyny muszą przejść daleką drogę pomiędzy wzgórzami, tracą prędkość, stają się widoczni i pozwalają wrogom na ustawienie lini defensywnych.


źródło:http://forums.goharu.com
tłumaczenie własne


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum www.tpz.fora.pl Strona Główna -> Taktyki Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1


Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB Š 2001, 2005 phpBB Group
Theme bLock created by JR9 for stylerbb.net
Regulamin