Lucius91
Administrator
Dołączył: 27 Lip 2012
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Czołgista
|
Wysłany: Nie 13:57, 17 Mar 2013 Temat postu: El Haluf |
|
El Haluf
Mapa jest podobna do “Piaszczystej rzeki”. obie bazy są zlokalizowane na górach, oddzielone wąwozem, z kanałem wyschniętego koryta rzeki na środku. Jest małe miasto i nabrzeże na północnym wschodzie. Trzecie neutralne wzgórze jest zlokalizowane na północnym zachodzie.
Zielone kropki – ciężkie i niszczyciele.
Zółte kropki - punkty skautowania.
Czerwone kropki - artyleria.
Czerwone miejsca – główne centra walki.
Zółte strzałki – kierunki ataku średnich czołgów
Niebieskie strzałki - kierunki ataku ciężkich czołgów.
TAKTYKA
LT.
Jak na Piaszczystej rzecze, MT na tej mapie mają dużo wolności
Wszystkie typy czołgów lekkich mogą użyć środka mapy aby dostać się do wzgórz wroga.
Przeciwnik będzie miał problemy z atakowanie tam, a przyjazne HT i TD będą mogły poćwiczyć strzelania do celów
LT z dobrym zasięgiem widzenia (np. Chaffee), będą dobrze się czuć w kwadratach F5-F6. Z tej pozycji jest możliwe wyświetlenie wrogich TD i HT które chowają się na zboczach gór.
Szybsze i bardziej mobilne np T-50, T-50-2 mogą również skautować aktywnie w głównych miejscach poruszania się wrogiej drużyny.
TD.
Główny cel - obrona bazy i każdej ścieżki wiodącej do niej. Niszczyciele rzadko opuszczają bazę, dołączają do głównych sił natarcia tylko w końcowej fazie walki.
MT.
MT skauty: tak samo jak LT.
MT atakujące: główne miejsca walki - nabrzeże i miasto. Kiedy nabrzeże jest zdobyte i wioska wyczyszczona MT powinny atakować bazę wroga przez kwadraty J6-J7 i F8-G9. Czasami mogą do nich dołączyć szybsze HT np. IS7,IS3,AMX.
HT.
HT często spotykają się na północno-wschodnim wzgórzu.l. Jednakże jeśli drużyna z pierwszego punktu startowego gra pasywnie, cała walka odbywa się na ich terytorium, w kwadratach C1-D1. Część HT powinna bronić bazy w centrum oraz w południowo-wschodnich przejściach
Arta.
Arta powinna zająć jak najlepsze miejsca, które uważają za dobre, ale jest pare miejsc zaznaczonych na mapie. Z tych punktów (H9 i K6) można łatwo strzelać w północno-zachodnie wzgórze.
El Haluff jest całkiem oryginalną mapą, ale trzeba wspomnieć, że rozpatrujemy jako pierwszy respawn najlepszy do ataku a drugi jako najlepszy do obrony.
Rush jest mało popularny, ponieważ obie drużyny muszą przejść daleką drogę pomiędzy wzgórzami, tracą prędkość, stają się widoczni i pozwalają wrogom na ustawienie lini defensywnych.
źródło:http://forums.goharu.com
tłumaczenie własne
Post został pochwalony 0 razy
|
|