Lucius91
Administrator
Dołączył: 27 Lip 2012
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Czołgista
|
Wysłany: Nie 14:06, 17 Mar 2013 Temat postu: Himmelsdorf |
|
Himmelsdorf
Zielone kropki – HT i TD
Zółte kropki – miejsca skautowania.
Czerowne kropki – arta
Czerwone strefy – główne centra walki.
Zielone strzałki – kierunki odsłonięte na ostrzał
Zółte strzałki – kierunki ataku MT
Niebieskie strzałki – kierunki ataku HT.
TAKTYKA
Pozycje walki dla obu stron są podobne: na wzgórzy przy zamku, w centralnej części (znanej jako ''banan'') i przy torach kolejowych, oraz przy drodze blisko wspomnianych torów.
LT.
Lekkie czołgi mają 3 kierunki gdzie mogą się udać aby wykryć wrogów:
- The center – najszybsza droga do wykrycia pozycji przeciwnika. Problemem jest ze nie opłaca się skautować od razu ponieważ artyleria będzie miała problemu ze strzelaniem ze względu na budynki. Dlatego też, potrzeba takiego manewru jest drastycznie zmniejszona na tej mapie.
- przez tory (the railroad) – dobra ścieżka, dużo miejsca dla manewrów
- przez górę/wzgórze (the mount) – zapewni się drużynie informacji o tym ile pojazdów wroga jedzie tą ścieżką. Jest również możliwe aby przekraść się obok wrogich czołgów i zajechać ich od tyłu.
MT.
Wzgórze i tory to główne miejsce gdzie MT i LT walczą ze sobą.
Na wzgórzu jest pełno miejsc dających możliwość obserwacji i ostrzału niektórych miejsc. Ostatnio na mapie pojawiły się tzw. “loopholes” Czasami, podstępny ktoś może dołączyć do walki prowadząc ostrzał stamtąd.
TD
Nie ma specjalnych miejsc, w których TD powinien być, mogą być użyteczne wszędzie ale najczęściej są widziane wspomagając HT.
HT.
HT przejeżdżają przez miasto głównymi ulicami. Największe bitwy między ciężkimi odbywają się na ''bananie". Samotny HT może być spotkany na wzgórzu lub między torami.
Arta.
Artyleria ma największe pole do popisu w wyborze miejsca na tej mapie. Ich najczęstszym ''siedliskiem'' są pozycje na respawnie i na rogach mapy.Większość ludzi nie zna dwóch innych bardzo dogodnych miejsc. To kwadraty B7 dla bazy numer 1 przy rogu budynku, oraz kwadrat J9 dla bazy nr. 2. Wzniesienie jest tam wyższe od innych popularnych miejsc, więc budynki będą mniejszą przeszkodą. Jednakże aby zająć te miejsca trzeba być szybkim.
źródło:http://forums.goharu.com
tłumaczenie własne
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Lucius91 dnia Nie 18:54, 17 Mar 2013, w całości zmieniany 2 razy
|
|